الهدوره
عيونى وجعتنى من النور الجامد ده. لا ارجوكى سجلى علشان متحريمناش من نورك ياقمرايه وكل عضوه فى منتدانا بتقولك بحبك يا اختى ومع الهدوره كونى انتى اجمل اموره.

الهدوره

منتدى اجتماعى للبنات بس

الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

بصو دى احسن لفات طرح السنة دى وا رب تعجبكوا بس الحقوا خشوا قبل ما باب الحجز اللى انا عاملاه يتقفل شششششششششششش

كاتب الموضوعرسالة
لولو
هدوره جديده
هدوره جديده
لولو

مُساهمةموضوع: بصو دى احسن لفات طرح السنة دى وا رب تعجبكوا بس الحقوا خشوا قبل ما باب الحجز اللى انا عاملاه يتقفل شششششششششششش   الثلاثاء أغسطس 16, 2011 5:55 pm

ها شوفوا وردو لا الاول احكموا وبعدين ردوا ماشى ابقوا شوفوا مواضيعى التانية ماشى صح فعلا باى بقى اصل شكلى فصلت من المود

جديد لفات طرح 2011

لولو
هدوره جديده
هدوره جديده
لولو

مُساهمةموضوع: رد: بصو دى احسن لفات طرح السنة دى وا رب تعجبكوا بس الحقوا خشوا قبل ما باب الحجز اللى انا عاملاه يتقفل شششششششششششش   الثلاثاء أغسطس 16, 2011 6:01 pm

مستنية الردود ماشى
Mariam Memo
هدوره جديده
هدوره جديده
Mariam Memo

مُساهمةموضوع: رد: بصو دى احسن لفات طرح السنة دى وا رب تعجبكوا بس الحقوا خشوا قبل ما باب الحجز اللى انا عاملاه يتقفل شششششششششششش   الإثنين أغسطس 22, 2011 2:15 pm

تحفه يا لولو تسلم ايدك ياقمر
لولو
هدوره جديده
هدوره جديده
لولو

مُساهمةموضوع: رد: بصو دى احسن لفات طرح السنة دى وا رب تعجبكوا بس الحقوا خشوا قبل ما باب الحجز اللى انا عاملاه يتقفل شششششششششششش   الأربعاء أغسطس 24, 2011 6:25 pm

ميرسى يا مريم ........اه ابقى افتحى ايميلك ماشى علشان انا عاوزاكى و ميرسيرين ليكى يا مريم ههههههههههه 2 ميرسى

بصو دى احسن لفات طرح السنة دى وا رب تعجبكوا بس الحقوا خشوا قبل ما باب الحجز اللى انا عاملاه يتقفل شششششششششششش
صفحة 1 من اصل 1